Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Ini?dol=0&gora=0&przod=0&wstecz=0&katalog=25&indeks=3&szukaj=Gry%20komputerowe / Katalog /

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy

KATALOG KSIĘGOZBIORU Czytelni Naukowej Nr IV





Szukanie pozycji

Przeszukiwanie po indeksie:






Znaleziono 27 pozycji o tematyce: Gry komputerowe

Zmiana sposobu wyświetlania:

Okładka pozycji 8360926123
x
Okładka pozycji 8360926123

(Kon)teksty kultury medialnej : analizy i interpretacje. T. 1

"Konteksty kultury medialnej "

Olsztyn : Algraf, 2007.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

book
x
Okładka pozycji 8360926123

(Nie)bezpieczny komputer : od euforii do uzależnień

Andrzejewska, Anna

Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2008.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

book
x
Okładka pozycji 8360926123

Alien vs. Predator? : gry komputerowe a badania literackie

"Alien versus Predator. "

Stasieńko, Jan

Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, cop. 2005.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8374362286
x
Okładka pozycji 8374362286

Cyfrowe marzenia : historia gier komputerowych i wideo

Mańkowski, Piotr

Warszawa : Wydawnictwo Trio : Collegium Civitas, 2010.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 838220757x
x
Okładka pozycji 838220757x

Czytanie interaktywnych obrazów : gry komputerowe w perspektywie...

"Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności "

Prajzner, Katarzyna

Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8379302273
x
Okładka pozycji 8379302273

Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych :...

Andrzejewska, Anna

Warszawa : Difin, 2014.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8382208460
x
Okładka pozycji 8382208460

Estetyka sprawczości w grach wideo

Chojnacki, Marcin M

Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8388668722
x
Okładka pozycji 8388668722

Gry fabularne - nowe zjawisko kultury współczesnej

Szeja, Jerzy Zygmunt

Kraków : Rabid, 2004.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8324227881
x
Okładka pozycji 8324227881

Gry wideo : zarys poetyki

Kubiński, Piotr

Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", 2016.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8361408878
x
Okładka pozycji 8361408878

Homo players : strategie odbioru gier komputerowych

Urbańska-Galanciak, Dominika

Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP, cop. 2009.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

book
x
Okładka pozycji 8361408878

Interaktywne fantasy : gatunek w grach cyfrowych

Garda, Maria B

Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8301205385
x
Okładka pozycji 8301205385

Internet i gry internetowe : osobisty rozwój czy ryzyko patologii...

Izdebski, Paweł

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8324230149
x
Okładka pozycji 8324230149

Istoty wirtualne : jak fenomenologia zmieniała sztuczną...

"Jak fenomenologia zmieniała sztuczną inteligencję "

Przegalińska, Aleksandra

Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2016.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8323346526
x
Okładka pozycji 8323346526

Języki gropowieści : studia o różnojęzyczności gier cyfrowych

Majkowski, Tomasz

Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

book
x
Okładka pozycji 8323346526

Komputer i Internet w życiu dziecka i obraz jego dzieciństwa

Białystok : Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2005.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8323330786
x
Okładka pozycji 8323330786

Kultura gier komputerowych

Tyt. oryg.: "Game cultures : computer games as new media,".

Dovey, Jon

Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2011.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8323217491
x
Okładka pozycji 8323217491

Kulturotwórcza funkcja gier : gra jako medium, tekst i rytuał. T. 1...

Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2007.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8323218250
x
Okładka pozycji 8323218250

Kulturotwórcza funkcja gier : gra jako medium, tekst i rytuał. T. 2...

Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2007.

Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8323333521
x
Okładka pozycji 8323333521

Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej

Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2012.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8373839259
x
Okładka pozycji 8373839259

Świat po apokalipsie : społeczeństwo w świetle...

Nijakowski, Lech M

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2018.


Pozycja dostępna
Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8324236139
x
Okładka pozycji 8324236139

Światotwórstwo w fantastyce : od przedstawienia do zamieszkiwania

Maj, Krzysztof

Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", copyright 2019.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8389281953
x
Okładka pozycji 8389281953

Światy z pikseli : antologia studiów nad grami komputerowymi

Warszawa : Wydawnictwo SWPS Academica, cop. 2010.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8365148404
x
Okładka pozycji 8365148404

Technokultura : transhumanizm i sztuka cyfrowa

Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, cop. 2016.


Pozycja dostępna

zobacz szczegóły

Okładka pozycji 8324584250
x
Okładka pozycji 8324584250Okładka sygnatury biograficzna

Wiedźmin : historia fenomenu

Flamma, Adam

Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020.


Pozycja dostępna
Okładka sygnatury biograficzna

zobacz szczegóły


Więcej stron
1 2


Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy